logo rys logo rys
  
ÚVOD  |  VÝROBKY  |  PODPORA  |  CENNÍK  |  KONTAKT  |  PROJEKT 
  
nadpis
TECHNICKÁ PODPORA
A ZÁKAZNÍCKY SERVIS


dotnávody, dokumentácia
dotschémy zapojenia
dotsoftware
dotcertifikáty

dototázky a odpovede
dotškolenia a prezentácie


dotfotogaléria
dotvideo-manuály
dotužívateľské videá


dotvšeobecné dodacie podmienky
dotreklamácie a servis
dotpravidlá a zásady GDPR
dotspoplatnenie igelitiek



PREDAJŇA OTVORENÁ
Po-Št: 8.00-12.15   13.00-16.00 h

Obed. prestávka: 12.15-13.00 h
Piatok: Zatvorené

TECHNICKÁ PODPORA
Po-Št: 8.00-17.00 h
Pia: 8.00-14.30 h

Technické riešenia a zapojenie výrobkov:
tel.: 02-5341 7104
e-mail: servis@rys.sk


Vyskladnenie tovaru, reklamácie:
tel.: 02-5341 2923
e-mail: rys@rys.sk
11.1.2021 - Vybavovanie objednávok a vyskladňovanie tovaru.

Vážení zákazníci,

vopred sa Vám ospravedlňujeme za akékoľvek ťažkosti pri nákupe v našej predajni spôsobené dodržiavaním Vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky. Na základe platných predpisov sme prijali nasledovné opatrenia k prevádzke našej predajne:

TOVAR
  • predajňa je v súčasnosti prevádzkovaná len ako výdajne miesto od 8.00 - 16.00 hod,
  • objednávku, dopyt, prípadne inú požiadavku zasielajte výlučne emailom na rys@rys.sk,
  • tovar Vám zašleme podľa Vašej požiadavky kuriérom, alebo si ho môžete vyzdvihnúť osobne,
  • tovar vyskladnňujeme priebežne do 48 až 72 hodín,
  • pri zasielaní kuriérom sa informute v prepravnej spoločnosti o termínoch doručenia,
  • pri osobnom odbere počkajte na infomáciu ohľadom vybavenia Vašej objednávky, budeme Vás informovať o spôsobe platby a termíne (dátum, čas), kedy si môžete tovar vyzdvihnúť, prípadne kedy Vám bude tovar odoslaný kuriérom,
  • dodržujte stanovený termín pre vyzdvihnutie tovaru, pri príchode k predajni zazvoníte na elektriký vrátnik a bude Vám na diaľku umožnený vstup do vyhradeného výdajného priestoru,
  • do priestoru môže vstúpiť len jedna osoba v ochrannom rúšku, po vstupe použite dezinfekciu,
  • vo výdajnom priestore je pripravený Váš tovar a doklady, ktoré si prevezmete. Prosíme Vás, aby ste sa vo výdajnom priestore zdržiavali len na dobu nevyhnutnú k prevzatiu tovaru,
  • bežný nákup bez predchádzajúcej emailovej objednávky nie je možný!,
  • po každom prevzatí tovaru priestor a plochy, s ktorými prichádzate do kontaktu dezinfikujeme,
  • ostatné interné priestory našej prevádzky sú pre verejnosť zatvorené.


REKLAMÁCIE
  • reklamáciu možete poslať poštou alebo kuriérom s presným popisom poruchy priloženým k výrobku,
  • ak chcete reklamáciu priniesť osobne, výrobok bude prijatý len s písomným popisom poruchy a po predchádzajúcom telefonickom alebo emailovom dohovore,
  • bez priloženého popisu poruchy nebude reklamácia prijatá,
  • reklamácie nie je možné v súčasnosti vybavovať na počkanie.


TECHNICKÁ PODPORA
  • technickú podporu vybavujeme telefonicky alebo elektronicky - emailom, cez teamviewer,
  • pre riešenie technickej podpory využívajte štandardné telefónne čísla alebo mobilné telefónne číslo 0905848139.

Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť!

RYS


RYS, Martinčekova 3, 821 09 Bratislava 2, Slovenská republika
tel: 02-53412923, fax: 02-5341 7096, email: rys@rys.sk